روش دست روی دست در آموزش رانندگی چیست؟

هنگامی که مجبور به استفاده کامل از چرخش چرخ ها می شوید، چرخاندن فرمان برای شما بسیار سخت می شود.

روش دست روی دست در آموزش رانندگی چیست؟

هنگامی که مجبور به استفاده کامل از چرخش چرخ ها می شوید، چرخاندن فرمان برای شما بسیار سخت می شود.

دوشنبه، ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶:۰۶

برای مثال هنگام دور دو فرمان، پارک دوبل و… که به چرخش کامل چرخ ها نیاز دارید، به یک روش خاص برای چرخش راحت فرمان نیاز دارید. ما یک روش آموزش رانندگی را برای شما شرح می دهیم که به دست روی دست می گویند.

در این روش دستان راننده بر روی نقاط ۹ و ۳ فرمان قرار می گیرند. میدان حرکت دستان به این صورت است که دست راست به سمت چپ و بالا، و دست چپ به سمت پایین و راست حرکت می کند. بعد از اینکه یک مقدار فرمان را چرخاندید، باید دست چپ را از فرمان جدا کنید و از بالای دست راست عبور دهید و بعد از آن دوباره فرمان را بگیرید.

در این هنگام که دوباره با دست چپ فرمان را می کشید، دست راست را باید آزاد کنید و دوباره به سمت راست فرمان برگردانید. بعد از مدتی دوباره دستانتان بر روی موقعیت اولیه ی خود که همان ۳ و ۹ هستند بازمیگردند و دوباره باید این مراحل را تکرار کنید.

این یک روش خوب در آموزش رانندگی دور زدن است که برای راحت تر کردن چرخش کامل فرمان برای مواقعی که به چرخش سریع و با دقت فرمان نیاز دارید، به درد شما می خورد. حتما این قسمت از آموزش رانندگی را در ذهن خود بسپارید و در جا های خلوت آن را تمرین کنید زیرا در مواقع حساس به درد شما می خورد.


نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...